Palautus ja vaihto

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, jonka sisällä tulee tehdä itse palautus tai palautusilmoitus. Palautusilmoituksen jälkeen palautettavat tavarat tulee toimittaa Incart Oü:lle 7 päivän sisällä. Tuotteet voi tuoda itse toimipisteeseemme tai lähettää omalla kustannuksella, perille asti, palautusohjeet ja osoitteet saa asiakaspalvelusta myynti@salonpro.fi

Mikäli pakettia ei noudeta postista tai matkahuollosta ja se palautuu noutamattomana takaisin lähetyspisteeseen, muuttuu tilaus automaattisesti kuluttajasuojalain mukaisesti palautuskelvottomaksi.

Huom! Yli metrin pituiset ja ylu 31,5 kg erilliskäsiteltävät tuotteet tulee aina toimittaa omalla kustannuksella toimipisteeseemme.

Palautusaikana Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin voisit tehdä ostaessasi tavaran liikkeestä, et voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja täysin puhtaita, jotta ne voidaan myydä uudestaan. Asiakas vastaa mahdollisesta tuotteen arvon alenemisesta sen ajan kun tuote on ollut Asiakkaan hallussa.

Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta rahtikustannukset.

Mikäli tuote toimitetaan sellaisessa pakkauksessa, ettei sinulla ole mahdollisuutta avata pakettia vahingoittamatta sitä, sinulla on kuluttajana oikeus avata paketti ja tarkastaa tuotteesi ilman, että palautusoikeus menetetään. Tämä ei kuitenkaan koske esim. hygieniatuotteita.

Pakkaukseen ei saa kirjoittaa, merkitä tai liimata mitään ylimääräisiä teippejä ja tarroja, mukaan lukien postin lähetystarroja. Suosittelemme lähettämään palautuksen samassa pakkauksessa jossa se on tullutkin tai käyttämään muuta laatikkoa/muovikelmua.


Palautuksen mukana tulee olla kuitti. Rahat palautetaan aina samaan paikkaan josta ne ovat saapuneet. Mikäli järjestelmä kuitenkin vaatii erikseen tilinumeron on se hyvä olla kirjoitettuna esimerkiksi kuitin reunalle etukäteen.


Mikäli palautuksessa ei ole toimittu ohjeiden mukaisesti ja tuote ei ole myyntikelpoinen, rahojen palautusta ei tulla tekemään. Asiakas voi tämän jälkeen noutaa tuotteen kuukauden sisällä toimipisteestämme tai vastaavasti voimme lähettää tuotteen takaisin, mikäli toimituskulut maksetaan. Mikäli tuotetta ei haeta tai toimituskuluja ei makseta kuukauden sisällä, tullaan tuote hävittämään.


Otattehan huomioon, että asiallinen ja ohjeiden mukainen palautus tekee meidän työstä helpompaa ja sujuvampaa ja palautuksesta nopeampaa.

Nestemäiset tuotteet eivät ole palautusoikeuden piirissä.

Lisätietoja voi saada asiakaspalvelusta tai verkkokaupan toimitusehdoista.